Verzending

Bij DiVan Tegels & Sanitair heeft u de keuze om uw bestelling zelf af te halen in onze winkel in Bemmel of om uw bestelling bij u thuis te laten bezorgen. We bezorgen in heel Nederland en België gratis vanaf € 250,-.

Wilt u een bestelling plaatsen onder de € 200,-? Dan zijn de verzendkosten afhankelijk van het product. Indien u meer dan 1 product bestelt, dan betaalt u alleen de bezorgkosten voor het product met het hoogste bezorgtarief.

Verzendkosten

– Boven de € 250: Gratis
– Pakketdienst: 9,95
– Groot transport: € 25

Heeft u vragen over de levering? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Retourneren

U kunt bij DiVan Tegels & Sanitair binnen 14 dagen uw bestelling retourneren. Hoe dit werkt? Het is noodzakelijk om het modelformulier voor retourneren in te vullen om uw retournering correct te kunnen afhandelen. Deze kunt u aanvragen via de mail: info@divantegels.nl. We vragen u om het formulier zo compleet mogelijk in te vullen en bij te voegen bij de retourzending.

Stap 1. Controleer de retourvoorwaarden

Controleer of u voldoet aan de retourvoorwaarden (hieronder omschreven, of terug te vinden in onze Algemene Voorwaarden). Zo ja,  dan kunt u door naar stap 2.

Stap 2. Vul uw retouraanvraag in

Vul het retourformulier volledig in en kies de retourreden. Het ingevulde retourformulier kunt u naar ons mailen. Vervolgens ontvangt u van ons een bevestigingsmail met het retourlabel. Print het retourlabel en plak deze op uw retourzending. De verdere instructies over het terugsturen van uw product vindt u in deze e-mail.

Stap 3. Maak uw retourzending gereed

Laat u de retourzending afhalen? Zet de zending dan klaar voor de ophaaldienst. Heeft u ervoor gekozen om het product zelf te retourneren? Breng het product dan terug in onze winkel in Bemmel of geef uw retourzending af bij een DHL ServicePoint.
Belangrijk: Wij nemen in de winkel alleen retouren aan met een goedgekeurd retourformulier. Download het retourformulier hieronder. Vul dit in en stuur het via email naar ons voordat je de producten komt terugbrengen. Lees vooraf ons retourbeleid door om erachter te komen of jouw retourmelding in aanmerking komt.

4. Terugbetaling

Het aankoopbedrag wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst en goedkeuring van het geretourneerde product naar u overgemaakt. Dit wordt verrekend met de retourkosten.

Kosten voor retournering

De kosten voor de pakketdienst (zowel laten ophalen door onze transporteur als wegbrengen naar een DHL ServicePoint) bedragen €9,95. De kosten voor het laten ophalen van groot transport bij u thuis bedragen €25. Deze kosten zijn voor uw eigen rekening. Heeft u vragen over de kosten voor retournering? Neem dan gerust contact met ons op.

Terugbetaling

Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst en goedkeuring van het geretourneerde product naar u overgemaakt. Dit wordt verrekend met de retourkosten.

Retourvoorwaarden

  • Binnen 14 dagen na levering dient u bij ons het retourverzoek in.
  • De producten dienen in de originele, schone en onbeschadigde verpakking zitten. 
  • De producten mogen niet gemonteerd of geïnstalleerd zijn geweest en moeten compleet zijn, inclusief losse onderdelen. Indien dit na ontvangst niet het geval blijkt te zijn, kunt u niet het (volledige) aankoopbedrag terugkrijgen.
  • De producten moeten online of telefonisch besteld zijn (via koop op afstand).
  • Als u ervoor kiest om de items zelf terug te brengen, dan is dit enkel mogelijk in onze winkel te Bemmel binnen de openingstijden.
  • Wij controleren uw retourzending. Indien uw retourzending voldoet aan de voorwaarden, ontvangt u uw geld terug.
  • Kosten voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening.

Het aankoopbedrag wordt binnen 14 werkdagen na ontvangst en goedkeuring van het geretourneerde product naar u overgemaakt.

Bij onderstaande artikelen is retourneren niet mogelijk:

  • Samples.
  • Showroommodellen.
  • Vloer-, wandtegels en mozaïek tegels (i.v.m. tint/batchnummers is dit niet mogelijk).
  • Verbruiksartikelen zoals, lijm, voeg, kit, schoonmaakmiddelen, toiletblokjes waarvan de verpakking is geopend.
  • Tegoedbonnen, die reeds aangemeld zijn geweest.
  • Producten die reeds gemonteerd zijn geweest en daarvan sporen bevatten.
  • Producten die ernstig beschadigd zijn die verdere verkoop verhinderen.
  • Producten waarvan de verpakking volledig vernield is en/of niet meer aanwezig is.
  • Douchewanden, douchecabines waarvan de verpakking open is geweest. (zijn hierdoor niet meer te vervoeren.)
  • Voor producten waarvan de verpakking licht beschadigd is en of kleine onderdelen missen, vergoeden wij maximaal 50% van het aankoopbedrag.
  • Artikelen die speciaal voor u, op bestelling zijn gemaakt.

U kunt het product alleen zodanig uitpakken of gebruiken als nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. U mag het product hanteren en inspecteren zoals u dat in onze winkel zou mogen doen. U dient het product met alle geleverde toebehoren, zoveel mogelijk in originele staat en verpakking te retourneren. Indien de verpakking disproportioneel is beschadigd of de artikelen niet meer transporteerbaar zijn, behoudt DiVan Tegels & Sanitair zich het recht voor om het aankoopbedrag niet volledig te crediteren. Wanneer dit het geval is, zullen wij u hierover tijdig informeren.

Terugbetaling via online betaalmethode of bankoverschrijving

  • Bij een online bestelling zal het bedrag worden teruggestort via de door u gekozen betaalmethode, zoals iDeal, Bancontact, AfterPay, creditcard of PayPal.
  • Alle overige betalingen (PIN, contant, rembours en bankoverschrijving) worden teruggestort per bankoverschrijving.
  • Wij vragen in het retourformulier altijd om uw IBAN-gegevens. 

Met het versturen van de retouropdracht gaat u akkoord met onze bovengenoemde retourvoorwaarden.

Klacht- of Servicemelding

DiVan Tegels & Sanitair doet er alles aan om uw bestelling zorgvuldig te behandelen. Mocht u onverhoopt toch een serviceaanvraag of klacht hebben, dan horen wij dat graag van u. Wij zullen de grootste zorg dragen om uw servicemelding te verhelpen.

Meld uw serviceaanvraag of klacht

Onderstaand kunt u het serviceformulier invullen. Dit is nodig om uw melding in behandeling te nemen. Onze klantenservice zal binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw servicemelding contact met u opnemen. Door de serviceaanvraag zo compleet mogelijk in te vullen kunnen wij u beter en efficiënter helpen.

0